Moj internet dnevnik
goblin
Blog
utorak, travanj 28, 2009

PROJEKT BROADCASTING

 

CILJEVI PROJEKTA

 

  1. Hitan povratak kompletne imovine katoličkoj crkvi u Hrvatskoj
  2. Hitno ustupanje lokalnih radio frekvencija katoličkoj crkvi u Hrvatskoj
  3. Hitno prepuštanje uređivačke politike u svim tiskovnim lokalnim medijima katoličkoj crkvi u Hrvatskoj koji se financiraju iz proračuna lokalnih zajednica
  4. Hitno stavljanje na raspolaganje jedne od nacionalnih  TV frekvencija katoličkoj crkvi u Hrvatskoj

 

OBRAZLOŽENJE I OPERACIONALIZACIJA PROJEKTA

 

1.1. U provedbi prvog cilja ovog projekta treba posebno voditi računa o ŽURNOSTI. Imovinsko i materijalno stanje KC je katastrofalno. Njena neimaština i isposnički život njenih dužnosnika je prešlo svaku granicu izdržljivosti. U provedbi ovog cilja treba odmah eliminirati (argumentima) lijevo orijentirana dežurna gunđala koja će postavljati pitanja tipa "kako je to crkva stekla, pa oni su stoljećima vodili sve knjige pa i one katastarske", itd…

Najozbiljnije se treba razračunati s onima koji će tražiti da vide kupoprodajne ugovore kojima je KC postala vlasnik tih dobara, a posebno s onima koji će u svom relativizirajućem liberalno anarhističkom stilu  humoristično tvrditi da je KC u H prodavala "all inclusive" aranžmane na nebu za parcele na zemljovidima.

O provedbi ovog prvog cilja projekta ovisi i provedba cijelog "projekta broadcasting" jer je potpuno jasno da se nijedan projekt ne može privesti finalizaciji bez solidne materijalne podloge. Stoga ponovo treba naglasiti da je argumentirano i interdisciplinarno nadglasavanje šačice anarhoidnih likova u medijskom prostoru jedan od vrlo važnih prioriteta.

 

1.2. LOKALNE RADIOPOSTAJE ionako žive od jednog katoličkog blagdana do drugog. Da nema božićnih poruka o bogatim trpezama i neizbježnih zvončića one ionako ne bi mogle preživjeti u okrutnom eteru nemilosrdnog kapitala. Njihov status treba i pravno i vlasnički konačno razriješiti ustupanjem svih njihovih prava i, najvažnije, obveza KC u H-u. Naglasak na obvezama nije nimalo slučajan i zahtijevat će dodatni napor i trud ionako premorenih i iscrpljenih crkvenih dužnosnika. No, to pitanje je i suviše važno da bi ovisilo o ponekoj upali moždanih vijuga naših marljivih zagovornika kršćanske riječi i misli u našoj nedovoljno produhovljenoj zajednici.

Za "Projekt broadcasting" ovaj je segment po svom značaju najesencijalniji iz nekoliko razloga.

1.2.1. Polazi od baze. Od lokalne radio postaje, od riječi iz naroda i za narod. Svi veliki projekti koji kane biti  uspješno realizirani moraju polaziti upravo na takav način. Dakle "misli globalno, ali djeluj lokalno, iznutra". Tako na primjeru naše lokalne zajednice Makarske i njenog primorja, preko RMR-a treba svakodnevno iz sata u sat emitirati što je moguće veću količinu propagandnih, savjetodavnih, suosjećajućih ali i blagoprijetećih poruka biblijskog sadržaja kako bi narod bio u potpunosti svjestan da smo uz njega uvijek, i kad im je ugodno, ali i kad im je najteže. Primjerice, konkretno za našu lokalnu zajednicu jako je važno da im se jednostavnim rječnikom objasni da moraju prihvatiti činjenicu da NEMAMO KINO, ali  ne našom krivnjom nego radi niza nesretnih i nepredvidljivih okolnosti. Tko je mogao i pretpostaviti da ćemo blagonaklonim preuzimanjem te lokacije, ali u prvom redu same institucije, zateći stanje da je za njegovo daljnje funkcioniranje potrebno uložiti par tisuća eura. Takav trošak za našu kršćansku zajednicu predstavlja opterećenje koje je teško objasniti nekom tko nikad nije ulagao natprirodno teške napore za opću dobrobit. Zato, upravo zato, nam je potreban lokalni eter da puku objasnimo i potpuno razvidno obrazložimo činjenično stanje. Naravno da ćemo pučanstvu za ljeto iduće godine najaviti organiziranje dobrotvorno-humanitarnog koncerta kojim će sredstva za obnovu kino dvorane biti prikupljena i time i samo kino biti dovedeno u još bolju i važniju funkciju od prethodne. Naime, prikupljenim sredstvima podijelit ćemo dvoranu na najmanje tri dijela. Jedan koji će isključivo biti namijenjen našim raspjevanim susretima kršćanske mladeži, drugi koji će po komercijalnim uvjetima biti namijenjen za tribine MH i sličnih benignih potrošača te treći kojem ćemo namjenu smisliti naknadno. Zahvaljujući posjedovanjem lokalnog etera lako ćemo razgolitit lokalna gunđala koja će se pitati "a, gdje je tu KINO". Akcijom širih razmjera (i ostale će lokalne postaje valjda postati NAŠE)  dobrotvorni koncert prenositi će sve radijske postaje, imat ćemo, ako Bog da, i prime time termin na TV-u, na telefone za dobrotvorne priloge javljat će se osobno Bozanić,  Lasić, Kačunko, Jezerinac, Kustić i kompletna redakcija Glasa Koncila. O sredstvima koja će se pojaviti kao višak u toj plemenitoj akciji i njihovoj namjeni sad je preuranjeno govoriti.

 

1.2.2. Slične primjere blagodati da lokalni eter konačno bude pod našim pokroviteljstvom mogli bismo navoditi u nedogled, no o tome ćemo više u naknadnim aneksima i detaljnim razradama našeg projekta.

 

1.3. LOKALNI TISKOVNI MEDIJI financirani iz proračuna lokalnih zajednica pod hitno trebaju prijeći iz nekog hibridnog polupokroviteljskog položaja i konačno u punom sjaju zasjati pod okriljem KCuH. Naravno i za to je više razloga, ali pojednostavljeno možemo ih sve svesti na onaj jedan jedini i jedinstveni.

1.3.1. Oni (dakle mediji financ…) jednostavno moraju u tiskovnom obliku popratiti sve ono što se odigrava u duhovnoj sferi naših života. Reportaže sa susreta naše mladeži, logični kontemplativni odgovori na napade onih koji se, na njihovu žalost, nisu našli na našoj strani tumačenja svijeta. Darwinovom evolucionizmu izreči konačno i definitivno NE. Ako je Tito bio hrabar to izreći Staljinu, skupimo i mi bar toliko ponosa da konačno raskrstimo s tom bolesnom teorijom. Od majmuna, MA NEMOJ.

1.3.2. Lokalne tiskovine neovisne o državnom ili lokalnom proračunu (privatne) treba zagušiti propagandnim materijalima našeg svjetonazora, a posebno se potruditi naći konfidente među njihovim redovima unutar redakcija koji će posve objektivno objasniti pučanstvu da je sasvim normalno da grad nema kino jer da se na tim projekcijama ionako samo truje nevino ozračje i odrastanje naše mladeži. Osim toga da je za jedan uglađen urbani dalmatinski grad daleko važnije da na kateheze dođe 50tak mladih, nego da popunjeno kino ugošćava 300tinjak osnovnoškolaca na nekoj bezveznoj predstavi lokalnih glumačkih amatera na kojoj pritom neumjereno plješću i dovikuju koješta.

1.4. Ovaj dio našeg programa najlakše je obrazložiti. Ustupanje nacionalne TV frekvencije jednostavno nije pitanje o kojem bi trebalo biti spora. NAMA TA FREKVENCIJA PRIPADA. Ako je Obrad Kosovac mogao imati u vrijeme ratnih događanja 3 programa s 24satnim programom, a danas naša dalekovidnica emitira daleko kraći  program, apsolutno je primjereno da dio tog etera prepuste nama, naravno da bi troškove proizvodnje tog programa i njegovo emitiranje morao snositi državni proračun (neki će zlurado reći porezni obveznici), jer bilo bi krajnje neukusno da se TV KCuH pretvori u komercijalni program. Zamislite da budemo prisiljeni na reklame za Durex prezervative ili uloške. Uostalom sve bi se to ionako vratilo poreznim obveznicima kroz prekrasne, miroljubive i tolerantne propovijedi, mise i bogosluženja naših vrlih svećenika.

 

UDRUGA "PROJEKT BROADCASTING"      

MAKARSKA

Napomene:

KC = katolička crkva        

KCuH = katolička crkva u hrvata

MH = Matica Hrvatska

goblin @ 12:50 |Komentiraj | Komentari: 6 | Prikaži komentare
Arhiva
« » lis 2017
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Brojač posjeta
2737
Index.hr
Nema zapisa.